Search icon


14th Feb 2023

Jeremy Clarkson shares update on the future of Clarkson’s Farm following claims the show was canned

Callum Boyle

Jeremy Clarkson farm

Series 2 of the show has received glowing reviews.

Jeremy Clarkson has confirmed that there are plans to film a third series of his popular show, ‘Clarkson’s Farm’, despite rumours that it was set to be axed following the backlash over his controversial Meghan Markle column.

The hit Amazon Prime show returned to television screens last Friday, receiving glowing reviews, with massive queues outside his newly reopened Diddly Squat farm shop in Chadlington, West Oxfordshire.

Following the return of the series, fans of the show could be seen queuing for miles to take a look at the farm, with Oxfordshire County Council warning those travelling to be safe and vigilant.

Jeremy Clarkson

A post on Facebook said: “Don’t park on the A361. It’s just too dangerous. And please avoid parking on the verges of the narrow Chipping Norton Road as it causes damage.

“The farm will be doing what it can to deal with the influx of visitors, so please follow signage on the day. But bear in mind the car park is small.

“If you are directed by staff, whether you are through traffic or visiting the farm shop, please be patient with them – they are trying to keep you safe and allow traffic to flow.”

Those watching the show called for another series to be made, with many binge-watching the entirety of series two in one weekend.

When asked by a fan if a third series was in progress, he said: “there is one,” leaving many excited.

Clarkson’s revelations comes after a wave of criticism in response to his column on Markle in The Sun newspaper. In response to the outrage, he even closed the doors to his Diddly Squat farm shop.

Last week the Independent Press Standards Organisation (Ipso) revealed they were launching an investigation into the column written by the 62-year-old after it received more than 25,000 complaints.

Both Clarkson and The Sun apologised for the piece and it was eventually removed from the website. He also admitted that his language was “disgraceful” and that he was “profoundly sorry.”